Een spanking geven, gewoon omdat het lekker is!

Een spanking geven, gewoon omdat het lekker is!

I:\Mijn afbeeldingen\temp desktop\f9f88a3158743e925d1a3394e860e30a.jpg

Een pak op haar billen geven is heerlijk maar kan ook erg opwindend zijn zowel als spanker en als vrouw kun je het ook als erg opwindend ervaren.
Hoe komt dat toch vragen mensen zich af, nu dat komt doordat de pijn endorfines vrij maakt, prethormonen zeg maar, vergelijk het maar met een hardloper tijdens een marathon die dan de pijn beter kan doorstaan omdat hij door deze hormonen de pijn verdringt en in een soort roes naar de finish loopt.
Dat gebeurt niet altijd bij iedereen want je moet er wel een soort kick van krijgen om over de knie te gaan en de spanker in kwestie moet het heel goed opbouwen!
Wat zou er gebeuren als jij als spanker gelijk van het begin heel hard zou meppen op haar billen, ik vermoed dat het plezier snel weg is en de vrouw in kwestie na tien minuten er genoeg van heeft.
Zou jij als vrouw er om durven vragen subtiel?
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\QorP2EB.gif
Zelf bouw ik het rustig op, begin er mee om haar achterste te strelen om de spanning zo op te bouwen, wanneer begint hij nu vraagt zij zich af….de aanloop naar het eigenlijke pak op je billen is ook heel opwindend, wachten tot het zover is…..uren en minuten aftellen….en dan is het bijna zover!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\in afwachting van spanking\in afwachting van 2012\tumblr_n79ec5Iw8K1rwwdapo4_500.jpg
“wil je mij daar mee straffen please?”

Hij is er en dan….wat vraagt hij van jou?
Hoe verwacht hij dat jij gekleed bent, als schoolmeisje of verpleegster of mag jij iets aandoen wat jij leuk en opwindend vindt en verras je hem?
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\harder.gif
Kleding kunnen voor een heel speciale sfeer zorgen, verras hem eens met een sexy outfit of passend bij een gelegenheid, denk maar eens aan de kerstdagen.
Ik stuur haar meestal naar boven om op mij te wachten, en dan bereid ik mij voor, kijk eens rond of ik iets vind waarmee ik haar ook kan straffen, een houten pollepel bijvoorbeeld.
Dan ga ik naar boven en beginnen elkaar op te winden, zoenen en strelen en elkaar verkennen, ik onderzoek haar en wat zij aanheeft, wat draagt zij onder haar rokje of jurkje?
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\in afwachting van spanking\in afwachting van 2012\tumblr_ndjcn6hesl1rju2obo1_1280.jpg
Soms zet ik haar tegen de muur en trek haar rok omhoog en geef haar een paar petsen op haar slipje om op te warmen….heerlijk om te doen, de weg er naar toe is ook erg heerlijk moet u weten!
Je kan van alles verzinnen om de sfeer en de spanning lekker op te drijven en als het eenmaal zover is dan trek je haar over de knie of zet haar in de positie zoals jij dat graag wil zien.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\giphy.gif

Eenmaal over de knie mag je haar achterwerk wel goed opwarmen, begin rustig en kalm met het geven van een pak billenkoek want tenslotte wil je er ook plezier aan beleven en moet je net als goede wijn er de tijd voor nemen!

I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Oude doos 2016\! 1.jpg
Zelf geef ik de voorkeur aan om de spanking op de rand van het bed te laten plaatsvinden want als de vrouw in kwestie een tijdje over je knie moet liggen is dit de meest comfortabele positie voor haar en voor jou heeft het ook voordelen.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\mannen spanken\Man vrouw 2015\tumblr_nnbqgozoEY1upi4rro6_1280.jpg
Je hoeft natuurlijk niet aan een stuk door te slaan en kleine pauzes mogen ook best en in die pauzes kun je iets anders doen, haar vragen stellen of zij het kan doorstaan maar ook haar intiem masseren zal ze best weten te waarderen vermoed ik!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\0796a77883ad68e44f93aade488c8be6.gif
Je hoeft haar niet tot het ultieme hoogtepunt te brengen want een toetje eet je ook niet snel op nietwaar!
Geef haar eens onverwachts een tik op haar billen, wedden dat ze even tegenstribbelt of vraagt waarom!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\unnamed.gif
Daarna mag je haar best wat harder aanpakken, elke keer voer je het tempo en de intensiteit omhoog en zal de pijn wat toenemen maar ook beter te verdragen zijn en elke keer zal zij uitkijken naar die “heerlijke pauzes” en wie weet komt ze klaar maar je kan het uitstellen en bij haar alle plekjes ontdekken.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_nhs5x0X7CN1syz1vao1_1280.gif
Spanking en bepaalde plekken masseren gaan soms ook heel prettig samen, dat is iets wat je samen moet ontdekken en dat is juist zo heerlijk omdat samen te ontdekken en vertel elkaar wat je lekker en opwindend vindt.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_nxxcor3mzv1ruwug3o3_500.gif
Elkaar wat plagen tijdens zo’n sessie zorgt juist voor een heerlijk ontspannen sfeer en maakt het juist extra opwindend.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_nu4b1kExkG1u6mvpzo1_500.gif
Besteed aandacht aan elkaar naast de spanking, wissel het af en verwen elkaar en je weet dan ook wel wat de ander lekker vindt.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_nmc0oqzqTU1sy7zq2o1_500.gif
Vergeet naast alle opwinding ook niet haar af en toe weer eens een paar flinke tikken op haar billen te geven, gewoon omdat het je heerlijk opwindt!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_inline_natgqg36QH1sjm0on.gif
En na een stevig pak op haar billen….
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking gifs\tumblr_njiqtyyAoR1sqlkhso1_400.gif
Mag je haar best eens troosten en dat wordt zeker gewaardeerd!

I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\mannen spanken\man vrouw 2017\VIDNSI113802-015.jpg

Reacties

Popuair

Waar dromen mannen van?